چاپیلون خدمات آنلاین سفارش چاپ افست

چاپخانه/جعبه مقوایی ایندربرد/تراکت/پاکت/تقویم/ساک دستی خرید/لیست قیمت چاپ/افست عمومی ارزان/

چاپیلون خدمات آنلاین سفارش چاپ افست

چاپخانه/جعبه مقوایی ایندربرد/تراکت/پاکت/تقویم/ساک دستی خرید/لیست قیمت چاپ/افست عمومی ارزان/

مهندسین تازه کار خطوط لوله

شاید این روز ها بزرگترین مشکل در خطوط لوله را بتوان بحث کمبود قطعات خارجی دانست، سخت بودن مراحل واردات و همین طور تحریم های متفاوت باعث شده است که بازار از کالاهای استاندارد و خارجی با کیفیت مناسب خالی باشد، این در حالی است که بسیاری از همکاران و همین طور مهندسین خطوط لوله به دنبال روش های آلترناتیو برای حل مشکل خط خود نیستند. در این میان هستند دوستان تازه کار که هنوز بسیاری از مسائل روی یک خط را نمی شناسند و صد البته بسیار حق به جانب از ما انتظار دارند که هر ویژن نامعلومی از یک کالای آنها را تبدیل به واقعیت کنیم و ارائه دهیم.

امروز با یکی از این دوستان چند باری تلفنی صحبت کردم، درخواست آنها شامل یک دسته شیر پروانه ای بود که اطلاعات به صورت ناقص به شکل زیر درج شده است.

r1

بگذریم که این تعدد سایز در خطوط لوله اسیدی اصلا وجود ندارد، دمای کار سیال اسیدی یک الزام است چون در دماهای مختلف شرایط مختلفی ایجاد می کند، همین طور PH کمتر از 1 یعنی چند؟؟؟ از این ها بگذریم، آلیاژ مشخص نبوده و ما رفرنس های خارجی و هندبودک آنلایم اعلام کردیم تا آلیاژی که ما پیشنهاد کرده ایم برای آنها مشخص شود، بعد از مطالعه جمعی از مهندسین شرکت با من تماس گرفته اند که "جنس شیر باید چی باشه؟" !!! این تعداد رفرنس و جدول هنوز علامت سوال باقی مانده؟ خوب حالا فلنج یا جوشی؟ "معلوم نیست" !!! یعنی چی معلوم نیست کجا می خواد نصب بشه؟ هنوز ما ندیدیم اونجا رو" من شیر پروانه ای ایرانی و اروپایی و چینی با قیمت های مختلف دارم "قیمت همه رو برای ما بفرستید" چرا باید من همه قیمت های مختلف همه شیر های مختلف پروانه ای با همه نوع آلیاژ را برای شما بفرستم حالا تعداد کاغذ a4 که باید ارسال بشه ضریبی از موارد زیر خواهد بود

3(آلیاژ پیشنهادی برای سیت)*12(کارخانه تولید کننده)*3(انتهای شیر)*3(آلیاژ پیشنهادی برای بدنه)*4(عایق مختلف برای لوله)

با یک نگاه ساده می توان گفت برای هر یک از این سایز ها می توان 1300 مدل قیمت داد، بعد این مهندس کوچک کارخانه به این حجم از من انتظار دارد این ها را دسته بندی و فکس کنم، بگذریم که این خط را بالاخره یکی در بازار قیمت های شرتکی می دهد و در نهایت همه چیز خراب میشود و یکسال بعد مهندس جدیدی مجدد همه این موارد را اصلاح خواهد کرد. دوست عزیزی که این درخواست را ارسال کرده اید با من کلی هم جر و بحث می کنید، کلاس زبان برو، مشقاتو بنویس، توی دانشگاه حواست به کتابت باشه نه پشت مانتوی سارا که چرخ صنعت این کشور متاسفانه در دستان توست

یک مشکل هم ما داریم، دوستان بازاری عزیز مارک و مدل شیری که مشتری داره بابتش 7 میلیون تومان پول می ده مهم هست لطفا درست قیمت بدید، کاتالوگ ندارید، اطلاعات فنی ندارید، مارک و مدل ندارید، چرا باید خرید کنیم؟؟؟

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.