چاپیلون خدمات آنلاین سفارش چاپ افست

چاپخانه/جعبه مقوایی ایندربرد/تراکت/پاکت/تقویم/ساک دستی خرید/لیست قیمت چاپ/افست عمومی ارزان/

چاپیلون خدمات آنلاین سفارش چاپ افست

چاپخانه/جعبه مقوایی ایندربرد/تراکت/پاکت/تقویم/ساک دستی خرید/لیست قیمت چاپ/افست عمومی ارزان/

لرزه گیر

معرفی لرزه گیر

لرزه گیر یا ضد ارتعاش تجهیزات دینامیکی موجود در خط لوله از جمله پمپ، کمپرسور، فن و توربین و.. به علت حرکت داخلی لرزشهایی را به خط لوله اعمال می‌کنند که این لرزشها باعث ایجاد سروصدا و استهلاک زودرس خط لوله و سایر قطعات و مشکلات متعدد دیگری می‌شوند.

لرزه گیرها معمولاً در سایزها ۱/۲۵ تا ۱۰ اینچ تولید می‌شوند و لرزه گیرهای با سایز بالاتر از ۱۰ اینچ با ساختار فلزی داخلی موجود هستند. جهت سفارشی سازی انواع لرزه گیرها و اتصالات آکاردئونی با گروه ما تماس حاصل فرمایید.

جذب ارتعاش، صدا و ارزش

سیستم عملکرد دورانی پمپ­ها، کمپرسورها و ... همواره توأم با لرزش و ارتعاش بوده و با مستهلک شدن قطعات، ارتعاشات سیستم افزایش یافته و باعث ایجاد اثرات مخرب در سیستم های لوله کشی می گردد. لذا به کارگیری لرزه گیرهای لاستیکی در قسمت های ورودی و خروجی پمپ­ها را جهت جذب لرزش و صدا الزامی می نماید.

جذب حرکت­های مختلف

با توجه به وجود تغییرات محوری ، عرضی و زاویه ای ناشی از عوامل مختلف از جمله انبساط و انقباض، در سیستم های لوله کشی وعدم هم راستایی خطوط، لزوم کاربرد فلکسورهای لاستیکی به وضوح آشکارمی شود. عملکرد مکانیکی پمپ ها و تغییرات دما در شرایط آب و هوایی می توانند تأثیرات مخربی را خصوصاً در محل اتصالات ایجاد نماید. گروهی از لرزه گیرهای لاستیکی فلکسور با توجه به محاسبات کل سیستم طراحی Piping تولید و نصب می شوند، که عامل تداوم و طول عمر بیشتر سیستم خواهند بود.

استفاده از لرزه گیرهای لاستیکی یکی از روشهای جلوگیری از انتقال لرزشهای به وجود آمده به سایر قسمتهای خط می‌باشد. یکی از کاربردهای بسیار رایج لرزه گیرهای لاستیکی در قسمت Suction و Discharge پمپها می‌باشد که علاوه بر جذب لرزشهای موجود، قابلیت حذف ضربات قوچ و شوکهای به وجود آمده را دارند از کاربردهای دیگر لرزه گیرهای لاستیکی حذف حرکات ناشی از تغییرات ناشی از تغییرات ابعادی خطوط می‌باشد مزیت عمده لرزه گیرهای لاستیکی نسبت به اتصالات آکاردئونی، قابلیت استفاده از آنها در محیطهای بسیار خورنده می‌باشد، هرچند که این اتصالات دما و فشار محدودی را تحمل می‌کنند. گاهی نیز از لرزه گیرهای لاستیکی برای جلوگیری از هدایت الکتریکی استفاده می‌شود. برخی از موارد کاربرد لرزه گیرها در صنایع شیمیایی، داروئی، دریایی، تاسیساتی، فولاد، نفت، گاز و پتروشیمی می‌باشد.

لرزه گیرهای لاستیکی با باند قرمز رنگ

مناسب جهت مواد اسیدی، قلیایی، شیمیایی و مشتقات نفتی با فشار کاری۱۰ بار و قابلیت تحمل دمای ماکزیمم ۹۰ درجه سانتیگراد

لایه داخلی: EPDM

لایه محافظ: نخ نایلونی

لایه خارجی: EPDM

فلنچ: چدنی، کربن استیل و استنلس استیل

لرزه گیر در سایز های مختلف

  • لرزه گیر لاستیکی مهاردار لرزه گیرسایز ۱۱/۴
  • لرزه گیر لاستیکی مهاردار لرزه گیرسایز۱۱/۲
  • لرزه گیر لاستیکی مهاردار لرزه گیرسایز۲
  • لرزه گیر لاستیکی مهاردار لرزه گیرسایز۲۱/۲
  • لرزه گیر لاستیکی مهاردار لرزه گیرسایز۳
  • لرزه گیر لاستیکی مهاردار لرزه گیرسایز۴
  • لرزه گیر لاستیکی مهاردار لرزه گیرسایز۵
  • لرزه گیر لاستیکی مهاردار لرزه گیرسایز۶
  • لرزه گیر لاستیکی مهاردار لرزه گیرسایز۸
  • لرزه گیر لاستیکی مهاردار لرزه گیرسایز۱۰
  • لرزه گیر لاستیکی مهاردار لرزه گیرسایز۱۲
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.