چاپیلون خدمات آنلاین سفارش چاپ افست

چاپخانه/جعبه مقوایی ایندربرد/تراکت/پاکت/تقویم/ساک دستی خرید/لیست قیمت چاپ/افست عمومی ارزان/

چاپیلون خدمات آنلاین سفارش چاپ افست

چاپخانه/جعبه مقوایی ایندربرد/تراکت/پاکت/تقویم/ساک دستی خرید/لیست قیمت چاپ/افست عمومی ارزان/

چند نمونه لیوان و ماگ تبلیغاتی

چند نمونه لیوان و ماگ تبلیغاتی

یکی از بهترین کادو ها و همین طور روش های تبلیغاتی استفاده از لیوان و ماگ تبلیغاتی است، علاوه بر اینکه در نمایشگاه های به عنوان یک کالای تبلیغاتی و هدیه استفاده می شود، از این ماگ ها به عنوان هدیه و یادگاری هم استفاده می شود. به خصوص اگر تصویری از لحظه های خاص زندگی و یا تیم های ورزشی را داشته باشید که بر روی آنها درج کنید. برخی از این ماگ ها هستند که با تصویری از تیم ورزشی پر شده اند اما روی برخی هم تصاویرر دلخواه مشتریان نقش بسته است، از اینها که بگذریم لوگو و یا تصاویری از محصولات مجموعه شما می تواند به عنوان بهترین گزینه برای این ماگ های تبلیغاتی باشد.

نکته مهم در سفارش لیوان و ماگ تبلیغاتی

استفاده از ماگ و لیوان تبلیغاتی باید به گونه ای باشد که وقتی به کسی هدیه می دهید و یا در نمایشگاه پخش میکنید، مطمئن باشید که حتما بعد از آن استفاده خواهند کرد.

بنابراین سعی کنید از شوآف کردن بی مورد مجموعه خود بپرهیزید و تنها به ارائه یک لوگو یا سایت یا حتی تلگرام و اینستاگرام، اکتفا کنید. داده های تبلیغاتی زیاد برای مشتریان خوشایند نیستند و مسلما از آنها استفاده نخواهند کرد، به همین خاطر تنها کادوی تبلیغاتی شما، یک خاصیت غیر مفید داشته است، ان هم هزینه بر بودن این سبک از هدیه و تبلیغات. این نکته بسیار جدی است که اغلب رعایت نمیکنند و به همین خاطر ضرر زیادی می دهند.

این چند نمونه ماگ سرامیکی تبلیغاتی است که به عنوان نمونه می توانید آنها را ببینید، اما بازهم نکته بالا را به یاد داشته باشید و از این طرخ ها تنها به عنوان نمونه چاپ استفاده کنید، که بدانید کیفیت کار و نوع رنگ گذاری بر روی  لیوان سرامیکی تبلیغاتی به چه گونه ای است.

برای دیدن این ماگ ها و لیوان های تبلیغاتی کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.