چاپیلون خدمات آنلاین سفارش چاپ افست

چاپخانه/جعبه مقوایی ایندربرد/تراکت/پاکت/تقویم/ساک دستی خرید/لیست قیمت چاپ/افست عمومی ارزان/

چاپیلون خدمات آنلاین سفارش چاپ افست

چاپخانه/جعبه مقوایی ایندربرد/تراکت/پاکت/تقویم/ساک دستی خرید/لیست قیمت چاپ/افست عمومی ارزان/

چاپ بر روی ظروف هتل و رستوران

چاپ بر روی ظروف هتل و رستوران

از دیرباز یکی از نشانه های کیفیت هتل و رستوران را، داشتن ظروف اختصاصی می دانستند و به عنوان یک کالای تشریفاتی که برای مشتریان خود ارزش قائل بوده است، آنها را استفاده می کردند. اما این روزها از اعتبار این کالاها کم که نشده هیچ، بسیاری از مراسم تشریفاتی و همین طور مهمانی های خانگی کوچک هم کلاس و پرستیژ کترینگ خود را از روی این لوگو ها مشخص میکنند. اگر شما نامی در این صنعت دارید، حتما باید به داشتن چنین ظروفی فکر کنید، ظروفی که نه تنها برای شما اعتبار می آورند، تبلیغ شما هم خواهند بود، و به دلیل اینکه ساعت ها مهمانان در آنها غذاهای خوشمزه نوش جان کرده اند، تصویر نشان و لوگوی شما را به خوبی برای همیشه به یاد خواهند داشت. همین طور به یاد داشته باشید که این کالاهای تبلیغاتی و تشریفات مجلل شما هستند که با جزییات خود، نمایشگر اعتبار شما می شوند.

چاپ بر روی لیوان و ظروف سرامیکی هتل ها و رستوران ها

از خدماتی که مجموعه ما ارائه می دهد، چاپ بر روی انواع ظروفی است که در هتل ها و رستوران ها کاربرد دارند. از پیش دستی و بشقاب گرفته، تا جا سسی و یا حتی جای گل بر روی میز، البته این موضوع را فراموش نکنید که "کوشر" یا همان زیر لیوانی هم می تواند در مجموعه ما چاپ شود و تنها کافی است انتخاب کنید چه سری از محصولات را برای هتل یا رستوران خود لازم دارید، تا علاوه بر مشورت در زمینه تهیه و خرید آنها، در مورد چاپ نشان شما بر روی این ظروف هم از ما خدمات و اطلاعات بگیرید. چاپ بر روی ظروف هتل و رستوران تخصص ماست

توجه به این نکته در چاپ این چنینی ضروری است که شما باید همواره به فکر ظرافت و جزییات باشید و از چاپ بزرگ و شکل های زیاد بر روی ظروف پذیرایی خود داری کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.