چاپیلون خدمات آنلاین سفارش چاپ افست

چاپخانه/جعبه مقوایی ایندربرد/تراکت/پاکت/تقویم/ساک دستی خرید/لیست قیمت چاپ/افست عمومی ارزان/

چاپیلون خدمات آنلاین سفارش چاپ افست

چاپخانه/جعبه مقوایی ایندربرد/تراکت/پاکت/تقویم/ساک دستی خرید/لیست قیمت چاپ/افست عمومی ارزان/

پرچم های انتخاباتی

نامزد های مختلف برای بخش های مختلف همیشه در تلاش هستند تا ابزار های مختلف تبلیغاتی را مانند پرچم های انتخاباتی بیابند، اما روش های نوین بیشتر به سمت و سوی فضای مجازی پیش رفته است و برای بخش های کلاسیک هم دیگر در و دیوار این شهر، رویی برای تبلیغات کاغذی ندارد. یک تبلیغات چی حرفه ای همیشه سعی میکند علاوه بر متفاوت بوده جنبه های بصری عمومی را هم حفظ کند و از ابزارهایی استفاده کند که برای بیننده نا آشنا نیستند و از دیدن آنها لذت می برد.

استفاده از پرچم های تبلیغاتی برای کاندیدا ها

این روز ها که در تب و تاب انتخابات شورای شهر و ریاست جمهوری هستیم، گونه های مختلفی از تبلیغاتی محیطی را مشاهده می کنیم، اما دو مورد بسیار قابل توجه را باید در گوشه نظر داشت

  1. یکی اینکه طرفداران ما که اغلب در خیابان ها حضور دارند و سعی بر تبلیغ میکنند، چه ابزاری به دست داشته باشند؟ پوستر و کاغذ هایی که به سادگی از بین می روند و از ماشین ها جدا میشوند؟
  2. دوم اینکه برای تبلیغات سایز بزرگ چه ترفندی داریم؟ فقط بنر؟

راهکار میانه و پیشنهادی ما پرچم های تبلیغاتی است، از پرچم ها میتوانید هر دو این استفاده را در کنار نشان دادن قدرت خود ببرید، درست همانگونه که یک کشور و تیم ورزشی نماد خود را بر روی پرچم قرار می دهد. یک پرچم ویژگی هایی دارد که هیچ یک از موارد دیگر ندارد به طور مثال می توانید از پرچم برای اینکه رنگ خاصی را القا کنید استفاده کنید، یا اینکه از یک پرچم برای اینکه مطمئن شویدد نشانه قدرت شما و همراهانتان دیده می شود استفاده کنید، به سادگی بر روی هر پایه ای مثل بدنه خودرو و همین طور پایه های بلند خیابانی نصب می شود. قابل بازیافت است و هزینه های آن درر بسیاری موارد از هزینه های یک تبلیغ عادی بسیار پایین تر است.

پرچم های انتخاباتی گزینه ای مناسب هستند به خصوص اینکه تا فراموش نکردیم بگوییم برای ستاد های انتخاباتی شما هم بهترین راه برای نمایش به شمار می روند. این پرچم ها را دست کم نگیرید که  به عنوان یک وسیله تبلیغاتی بسیار موثر عمل می کند.

پرچم راه حلی برای سایز بزرگ تبلیغات و تبلیغات خیابانی مجاز

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.